Ελλιπής αποστολή / Άλλα εμπορεύματα
Ανακαλύψατε, αφού παραλάβατε τα αγαθά, ότι παραλάβατε διαφορετικά αγαθά; Ή ότι η αποστολή ήταν ελλιπής; Λυπούμαστε πολύ. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε την καταγγελία σας όσο το δυνατόν πιο εύκολη.
✔ Θα χειριστούμε τα παράπονα εντός 2-3 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.
✔ Δωρεάν αποστολή σε εμάς και σε εσάς.
✔ Εντός 14 ημερών από την παραλαβή των εμπορευμάτων.
✔ Η συσκευασία του προϊόντος μπορεί να είναι μηχανικά κατεστραμμένη, δεν χρειάζεται να επιστρέψετε τα προϊόντα στην αρχική συσκευασία.
✔ Τα εμπορεύματα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα και καθαρά
Πώς να διεκδικήσετε τα αγαθά ?
- Συμπληρώστε την παρακάτω απλή φόρμα καταγγελίας.
- Σε περίπτωση ανάγκης, αποριών και αβεβαιότητας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 48 ωρών τις εργάσιμες ημέρες και θα συμφωνήσουμε τις λεπτομέρειες της απαίτησης.
- Η προσεκτική συσκευασία θα αποτρέψει τις ζημιές κατά τη μεταφορά. Ιδανικά, τυλίξτε το στην αρχική του συσκευασία. Συνιστούμε την αποστολή των προϊόντων μέσω:
- Ταχυδρομείο/μεταφορέας: αποστολή ως δέμα μαζί με την απόδειξη αγοράς (τιμολόγιο) στη διεύθυνση:
Filip Trade Company s.r.o
Kragujevská 1
010 01, Žilina
Σλοβακία
- Ταχυδρομικώς στη διεύθυνση επιστροφής:
Packeta International
ID για αποστολή επιστροφής - Filip Trade company s.r.o./4Robot.gr
Geniki Taxydromiki hub Thessaloniki
Esoteriki Periferiaki (Internal Ring Road) Thesi Dialogis OSE -
Parodos Sof.Venizelou
54628 Thessaloniki
Οι αποστολές επιστροφής μπορούν να αποστέλλονται σε αυτή τη διεύθυνση επιστροφής μόνο μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής.
Η επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα γίνεται σύμφωνα με τον ΓΚΠΔ και τον νόμο αριθ. 18/2018 Coll. σχετικά με την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και τις τροποποιήσεις και προσθήκες ορισμένων νόμων. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.